2011. augusztus 1., hétfő

Florence búcsúzik... egy időre.

Sziasztok!

Egy időre felhagyok az írással, több időt kell magamra fordítanom, már... egy olyan ember szerint is dilis vagyok, aki közel áll hozzám. Azt mondta, nincsenek érzéseim, és begolyóztam. És ennek az embernek sokat adok a véleményére, még ha nincs igaza, akkor is.
Szóval azt hiszem, ez volt az utolsó löket ahhoz, hogy abba hagyjam. Talán vissza jövök, talán nem, a döntésemről tájékoztatni fogok mindenkit. Tényleg, igazán sajnálom, mert szeretek írni, talán még valamennyire jó is vagyok benne... de akkor se megy, egy kis szünet kell!


A blogokat, amiket olvastam, nem olvasom tovább, kivéve párat, ami a kedvencem. Ahol béta vagyok, ugyancsak folytatom. Sajnálom.



További infók:
Illúzió{ Egy érintés, ami veszélyes vonzalommal jár}
1000 millió puszi: Florence*

Nincsenek megjegyzések: