2011. július 13., szerda

Két kerge gyerek...

  Sziasztok emberek. Bogimmal (Floreval) Unatkoztunk és ez lett a végeredmény XD Először ő volt Bella...
Cassy. üzenete:
Bella! Te annyira buta bárány vagy. Tökre nem értelek. Én szörnyeteg vagyok. És legszívesebben kíszívnám a véred. Ilyen hülyécske vagy?
FLore üzenete:
Ó Edward! Te félisten! Hát énsem értem magam. De azt tudom hogy szeretlek, és nem vagy szörnyeteg És bocs, fejemre ejtettek
Cassy. üzenete:
Édes Bella. Miért kínzól? Én amúgy is egy mazochista állat vagyok!
Pill. Alice elakar rángatni vásárólni Leütöm.
Flore üzenete:
ha megcsaplnám magam, jobban lennél?
rendben
megyek készíek Charlinak kaját
jóféle halpaníros menő halat
Cassy üzenete:
itt is vagyok. Alice hisztizik. Ha nem lenne vámpír ájultan feküdne a szobájában.
Flore üzenete:
Charliet meg leütettem, egy fagyasztott hallal, hagy örüljön
Cassy. üzenete:
nem lennék jobban! én egy féltékeny bunkó vagyok! csak az enyém vagy!
Flore üzenete:
rendben, bunkókám. Csak a tiéd vagyok. monstantól akkor csak a te kedvedért nem állok ki a sarokra szeretcc?
*szeretsz? - bocs a pia megátott
*r
Cassy üzenete:
persze te hülye
megyek. le kell ütnöm Emmettet....
Szia bárány.
Flore üzenete:
szia oroszlán
leszel még?
Cassy. üzenete:
nem tudom. Szia szerelmem.
Flore üzenete:
Szia te gyapjas báránykám
Cassy. üzenete:
szia (l9
én is berúgtam
Flore üzenete:
ki itatott le? Esme?
Cassy üzenete:
Carlise
megint kisérletezik

és cseréltünk XD:

Szia Drága Edwárdom!
Flore üzenete:
szia buta bellám
Cassy. üzenete:
mikor változtatsz már át?
Flore üzenete:
majd ha Stephenie megírja a Breaking Dawnt.
Cassy. üzenete:
már megírta
de nekem fogy a türelmem drága edwardom
vagy már nem is szereretsz? megértem... nem akarod hogy veled legyek
Flore üzenete:
de szeretlek, mindennél jobban
Cassy. üzenete:
végülis az örökké sok idő
Flore üzenete:
akarom. De féltelek. Anniyra törékeny vagy
félek hogy nem tudok leálni
Cassy. üzenete:
Minden pasi ilyen!
micsoda pazarlás!
Flore üzenete:
én lennék a legboldogabb férfi és egyben vámpír ha velem töltenéd Z ÖRÖÉTET :g
Cassy. üzenete:
lehet hogy Jacobot kellett volna választanom. Majd reklamálok Stephinénél.
Flore üzenete:
én meg megyek Jesshez
ha nem szeretsz
Cassy üzenete:
Szeretlek Edward! De kezdek beleőrülnék
Cassy. üzenete:
kezdek beleőrülni
FLore üzenete:
mit akarsz jól kurjalak meg vagy mi?
Cassy. üzenete:
igen
Flore üzenete:
erre megy ki a játék... tudom én ....
Cassy. üzenete:
erre.
meg is kell csinálnuk még Reneesmét.
Flore üzenete:
akkor gyere jól helyre raklak
és nessikét
Cassy. üzenete:
te gyere
Flore üzenete:
ugorj fel a fütykösre azt szeszavsz
Cassy üzenete:
te vagy a vámpír
Flore  üzenete
jójó
sietek
Cassy. üzenete:
okés
Floreüzenete:
addig is
csáááááááááááá



*három óra múlva *
Ó Edward!!!
Élveztem a tegnap estét



Énis. de még mennyire
Cassy. üzenete:
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ v
valami mozog a hasamban
úúúúúúúúúúúúúúúúú
Flore üzenete:
szedjük ki azt az izét
Cassy. üzenete:
nee!!!!! Ez az ÉN KISBABÁM!
AZ ÉN KICSI E.J.M
FLore üzenete:
hogy kid?
Cassy. üzenete:

Edward Jacobom 
Flore üzenete:
Elejtett János macskád?
jaaaaaaaaa
értem
de mért bolhásról nevezted el?
Cassy. üzenete:
hupsz... Elfelejtettem hogy lány



Flore üzenete:



gáááz
Cassy. üzenete:
ohh... mennem kell tönkre tenni magam, evvel a vérszívó élősködővel.
FLore üzenete:
hívjuk Máriának
cöh
mennyél, hagyd itt urad
pukkadj meg
Cassy üzenete:
BRÜHÜHÜHÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Mért kiabálsz? :' ( :



Florei üzenete 
nem kiabálok. Csak menni akarsz. És hiáynoznál nagyon


Cassy. üzenete:
ÉRZÉKENY VAGYOK!!!!! TERHES VAGYOK! KIHÁNYOM A BELEM!



FLore üzenete:
picim
Cassy. üzenete:
szeretlek
BRÜHÜHÜHÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Florei üzenete:
gyerele az emeletről a nappaliba ahol Rose vigyáz rád, és kivisz a slozira ha kell
Cassy üzenete:
ez olyan romantikus
Flore üzenete:
énis szeretlek
szerintem is
Cassy. üzenete:
slozi XD
olyan romantikus. kikísér a WCRE
FLore üzenete:
ja
Cassy. üzenete:
mennem kell
Eszek egy kis 0-ásat
Flore üzenete:
oksa
Cassy. üzenete:
csőváz
Flore üzenete:
de legyél még
csőváz
ha kihánytad a beled legyél

2 megjegyzés:

Natasa írta...

Sziasztook!
Hát ti kész vagytok! Én szakadtam a röhögéstől! :D

Cassie B. írta...

Nem vagyunk teljesen normálisak ^^ én legalábbis biztos nem XD de soha nem voltam. fejemre ejtettek, a hülyeség a véremben van :P